Przejdź do treści

F19 PIŁKARZ >> F20 PLASTYK >> F21 POETA

F19 PIŁKARKA >> F20 PLASTYCZKA >> F21 POETKA

F20 ●●

PLASTYK

PLASTYCZKA

Plastyk to zuch, który ma wiele pomysłów plastycznych i potrafi je zrealizować. Z pozornie niepotrzebnych rzeczy umie zrobić coś pożytecznego, estetycznego.

Plastyczka to zuchenka, która ma wiele pomysłów plastycznych i potrafi je zrealizować. Z pozornie niepotrzebnych rzeczy umie zrobić coś pożytecznego, estetycznego.

WYMAGANIA

1. Stworzył pracę plastyczną wraz z innymi zuchami.
2. Potrafi tworzyć prace różnymi technikami, nie marnując przy tym materiałów.

3. Wykonał rękodzieło z oryginalnych materiałów.
4. Zaprezentował swoje prace innym zuchom. Potrafił odpowiednio przyjąć informację zwrotną zarówno pochwałę, jak i krytykę.
5. Kreatywnie wykorzystał przedmioty codziennego użytku oraz rzeczy z recyklingu do tworzenia konstrukcji lub elementów potrzebnych w zabawie.
6. Wykonał pracę używając pisma ozdobnego.

7. Wziął udział w warsztatach plastycznych.
8. Stworzył wystawę swoich prac, którą zaprezentował publiczności.

1. Stworzyła pracę plastyczną wraz z innymi zuchenkami.
2. Potrafi tworzyć prace różnymi technikami, nie marnując przy tym materiałów.

3. Wykonała rękodzieło z oryginalnych materiałów.
4. Zaprezentowała swoje prace innym zuchenkom. Potrafiła odpowiednio przyjąć informację zwrotną zarówno pochwałę, jak i krytykę.
5. Kreatywnie wykorzystała przedmioty codziennego użytku oraz rzeczy z recyklingu do tworzenia konstrukcji lub elementów potrzebnych w zabawie.
6. Wykonała pracę używając pisma ozdobnego.

7. Wzięła udział w warsztatach plastycznych.
8. Stworzyła wystawę swoich prac, którą zaprezentowała publiczności.

KOMENTARZE

Ad 3. Przykładowo: z łupiny od orzecha, serwetki papierowej, klamerki do prania.
Ad 4. Warto zadbać, aby krytyka była konstruktywna, bez krzywdzenia zucha.
Ad 5. Przykładowo: wieża z krzeseł, rakieta z kartonów.
Ad 7. Warsztaty mogą być organizowane przez dom kultury bądź przez zaproszonego eksperta.
Ad 8. Przy okazji wystawy może zadbać o przygotowanie zaproszeń, wernisażu, odpowiednie zaprezentowanie prac i zachęcenie do odwiedzenia jej przez rodziców lub harcerzy z bratniej drużyny.

Ad 3. Przykładowo: z łupiny od orzecha, serwetki papierowej, klamerki do prania.
Ad 4. Warto zadbać, aby krytyka była konstruktywna, bez krzywdzenia zuchenki.
Ad 5. Przykładowo: wieża z krzeseł, rakieta z kartonów.
Ad 7. Warsztaty mogą być organizowane przez dom kultury bądź przez zaproszonego eksperta.
Ad 8. Przy okazji wystawy może zadbać o przygotowanie zaproszeń, wernisażu, odpowiednie zaprezentowanie prac i zachęcenie do odwiedzenia jej przez rodziców lub harcerki z bratniej drużyny.