N16 BRAT >> N17 STYLISTA >> N18 WNUCZEK
N16 SIOSTRA >> N17 STYLISTKA >> N18 WNUCZKA
N17 ●
STYLISTA
STYLISTKA
Stylista to zuch, który poszukuje własnego stylu, realizuje swoje pomysły stylizacji. Ubiera się schludnie i adekwatnie do sytuacji.
Stylistka to zuchenka, która poszukuje własnego stylu, realizuje swoje pomysły stylizacji. Ubiera się schludnie i adekwatnie do sytuacji.
WYMAGANIA
1. Ubiera się odpowiednio do pogody i okazji.
2. Dba o swój mundur – jak na nim wygląda oraz jak go przechowuje.
3. Dowiedział się, jakie kolory do siebie pasują i potrafi ich użyć w stylizacji.
4. Starając się zachować odpowiednie proporcje, wykonał rysunek sylwetki dziecka lub osoby dorosłej. Przygotował i narysował na nim trzy własne projekty stylizacji.
5. Zna rozmiary ubrań i wie, jaki rozmiar sam nosi.
6. Wykonał samodzielnie dodatek do swojej stylizacji.
7. Wziął udział w pokazie mody z własnym projektem.
1. Ubiera się odpowiednio do pogody i okazji.
2. Dba o swój mundurek – jak na niej wygląda oraz jak go przechowuje.
3. Dowiedziała się, jakie kolory do siebie pasują i potrafi ich użyć w stylizacji.
4. Starając się zachować odpowiednie proporcje, wykonała rysunek sylwetki dziecka lub osoby dorosłej. Przygotowała i narysowała na nim trzy własne projekty stylizacji.
5. Zna rozmiary ubrań i wie, jaki rozmiar sama nosi.
6. Wykonała samodzielnie dodatek do swojej stylizacji.
7. Wzięła udział w pokazie mody z własnym projektem.
KOMENTARZE
Ad 1. Wódz powinien zwrócić uwagę, by stroje były schludne.
Ad 3. Zuch wie, czy lubi jakiś typ ubrań, czy ma swój ulubiony kolor, ulubione dodatki do stroju itd.
Ad 4. Mogą to być kreatywne stylizacje wymyślone przez zucha lub propozycje stroju na różne okazje, np. ślub, urodziny, spacer z kolegą itp. Kontur sylwetki można np. wydrukować lub wyciąć z tektury. W drugim przypadku zuch może używać ścinek materiałów, co uatrakcyjni zadanie.
Ad 5. Przykładowo: S/M/L…, 134/140…, rozmiar buta.
Ad 6. Przykładowo: broszkę, gumkę, korale, muszkę, spinkę.
Ad 7. Najlepiej używając ubrań z drugiego obiegu.
Ad 1. Drużynowa powinna zwrócić uwagę, by stroje były schludne.
Ad 3. Zuchenka wie, czy lubi jakiś typ ubrań, czy ma swój ulubiony kolor, ulubione dodatki do stroju itd.
Ad 4. Mogą to być kreatywne stylizacje wymyślone przez zuchenkę lub propozycje stroju na różne okazje, np. ślub, urodziny, spacer z koleżanką itp. Kontur sylwetki można np. wydrukować lub wyciąć z tektury. W drugim przypadku zuchenka może używać ścinek materiałów, co uatrakcyjni zadanie.
Ad 5. Przykładowo: S/M/L…, 134/140…, rozmiar buta.
Ad 6. Przykładowo: broszkę, gumkę, korale, muszkę, spinkę.
Ad 7. Najlepiej używając ubrań z drugiego obiegu.