Ż14 ŁAMIGŁOWA >> Ż15 MAŁY EUROPEJCZYK >> Ż16 MAŁY KONSTRUKTOR
Ż14 ŁAMIGŁOWA >> Ż15 MAŁA EUROPEJKA >> Ż16 MAŁA KONSTRUKTORKA
Ż15 ●
MAŁY EUROPEJCZYK
MAŁA EUROPEJKA
Mały Europejczyk to zuch, który jest świadomym mieszkańcem Europy oraz poznaje ideę integracji europejskiej.
Mała Europejka to zuchenka, która jest świadomą mieszkanką Europy oraz poznaje ideę integracji europejskiej.
WYMAGANIA
1. Dowiedział się, czym jest Unia Europejska i rozpoznał jej podstawowe symbole.
2. Zilustrował położenie Polski i jej sąsiadów na mapie Europy.
3. Poznał kilka najważniejszych wydarzeń ze współczesnej historii zjednoczenia Europy.
4. Poznał kilku sławnych, współczesnych Europejczyków, i o nich opowiedział.
5. Wymienił kilka krajów znajdujących się w Europie.
6. Poznał kilka zwyczajów lub świąt wspólnych dla kultury krajów europejskich.
1. Dowiedziała się, czym jest Unia Europejska i rozpoznała jej podstawowe symbole.
2. Zilustrowała położenie Polski i jej sąsiadów na mapie Europy.
3. Poznała kilka najważniejszych wydarzeń ze współczesnej historii zjednoczenia Europy.
4. Poznała kilku sławnych, współczesnych Europejczyków, i o nich opowiedziała.
5. Wymieniła kilka krajów, znajdujących się w Europie.
6. Poznała kilka zwyczajów lub świąt wspólnych dla kultury krajów europejskich.
KOMENTARZE
Należy pamiętać, że nie wszystkie kraje należące do europejskiego kręgu kulturowego są zrzeszone w Unii Europejskiej.
Ad 1. Między innymi: hymn, flaga, waluta, wzór paszportów.
Ad 2. Warto, żeby zuch poznał nazwy krajów sąsiadujących z Polską oraz ich flagi.
Ad 4. Potrafi powiedzieć, czym się zajmowali/zajmują, czym się wsławili/czemu są słynni i z jakiego kraju pochodzili.
Ad 6. Wskazane, żeby zuch poznał różnice pomiędzy obchodzeniem tych świąt w różnych krajach.
Należy pamiętać, że nie wszystkie kraje należące do europejskiego kręgu kulturowego są zrzeszone w Unii Europejskiej.
Ad 1. Oda do Radości, flaga.
Ad 2. Warto, żeby zuchenka poznała nazwy krajów sąsiadujących z Polską oraz ich flagi.
Ad 4. Potrafi powiedzieć, czym się zajmowali/zajmują, czym się wsławili/czemu są słynni i z jakiego kraju pochodzili.
Ad 6. Wskazane, żeby zuchenka poznała różnice pomiędzy obchodzeniem tych świąt w różnych krajach.